FAQ

Hieronder kan je antwoorden vinden op de meest gestelde vragen. Staat je antwoord niet in de FAQ aarzel dan niet om contact op te nemen via het contactformulier onderaan of via de telefoon op het nummer 0468.30.52.40.

Is er voldoende ventilatie in de praktijk?

Ja, we hebben een Daikin airco installatie die kan ventileren in de praktijk. Daarenboven wordt er een halfuur tussen elke klant voorzien om extra te verluchten.



Bij wie heb ik een massage?

Bij Elke, de professionele massagetherapeut, erkend lid van de Belgische Massage Federatie.


Wordt er aan de lopende band gemasseerd?

Om de kwaliteit te waarborgen worden er maximaal 4 massages per dag gegeven.


Worden er zowel vrouwen als mannen gemasseerd?

Ja beide zijn welkom. Opgelet er worden geen erotisch massages gegeven!


Worden er duo-massages aangeboden?

Nee, er worden geen duo-massages aangeboden.


Kan je douchen na de massage?

Nee, een douche is niet voorzien. Wel kunt u vragen aan de masseuse of zij de olie na de massage wilt afnemen.


Moet ik van te voren een afspraak maken?

Ja, een afspraak is verplicht.


Hoe lang is een cadeaubon geldig?

Een cadeaubon is vanaf de datum van uitgifte 1 jaar geldig. Met de corona worden de cadeaubonnen met 3 maanden verlengd.


Kan ik een cadeaubon online kopen en hoe snel kan ik die hebben?

U kan bij Zentime een cadeaubon online kopen. Zodra het geld op de rekening staat wordt de bon gemaakt en verstuurd via mail. Als u betaalt via instant overschrijving kan dit vaak nog dezelfde dag.


Moet ik een cadeaubon in één keer opgebruiken?

Nee, indien er nog een overblijvend saldo is op de bon kan je dit bij een volgende behandeling nog gebruiken.


Kan ik met bancontact betalen?

Je kan enkel met cash geld betalen en met Payconiq. Betalen met de bankkaart kan dus niet aangezien er geen bancontact aanwezig is.


Ik heb geen bevestiging op mijn e-mail ontvangen, staat mijn afspraak nu in de agenda?

Staat de bevestigingsmail misschien in uw spambox?
Indien u geen bevestiging heeft ontvangen staat uw reservering helaas niet in onze agenda, neemt u alstublieft telefonisch contact op.


Hoe verloopt het eerste kennismakingsmoment?

Is het je eerste keer bij Zentime dan starten we met een kort intake gesprek.
In dit gesprek komen je wensen en verwachtingen ter sprake, jouw klachten over pijn, eventuele blessures en eventueel medicijngebruik.


Waar kan ik parkeren?

U mag uw auto parkeren op het gras voor het huis. Er is plaats voor meerdere auto’s.


Waar is de ingang van de massagepraktijk?

De ingang is aan de voordeur van het huis


Kan ik een factuur ontvangen?

Ja, dit kan. U dient dit op voorhand te melden (via een bericht of mail met de facturatiegegeven) en ook de betaling van de massage dient op voorhand via overschrijving te gebeuren.


Contact

Wilt u contact opnemen gelieve dit via onderstaand formulier te doen

Gelieve uw email in te geven zodat we contact met je kunnen opnemen.